Kjære dagbok…

Jeg har alltid vært skikkelig dårlig på å skrive dagbok, men en og annen gang har jeg nå sittet ned og bare skrevet ned det jeg har på hjerte. Nå har jeg faktisk skrevet helt siden mandag. Er faktisk veldig deilig å bare få skrevet ned noen tanker. Det spiller virkelig ingen rolle hva du skriver, for ingen kommer til å synes du er teit. Det er jo bare en bok du skriver i.  Også får du utrolig mye glede av å se tilbake på det du har skrevet før. Selv om det kanskje er litt flaut til tider 😛 Jeg angrer på at jeg ikke har vært flinkere å skrive, har bare hatt en dagbok i mitt liv, og den er ikke  litt full en gang. Dagbøker finnes i mange farger, mønstre og varianter. 

 

En ting er jeg hvertfall glad for, at ikke min dagbok blir publisert. Haha, det hadde nok ikke blitt så bra. Skriver du dagbok?

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

1 svar til Kjære dagbok…

  1. Rebekka sier:

    Teller blogg som dagbok ?

Legg igjen en kommentar